İran’dan Hamas Hükümetine Büyük Yardım

Aralık 12, 2006

Filistin İslami Hükümeti Başbakanı İsmail Haniye, İran İslam Cumhuriyeti’ne yaptığı ziyaret sonrasında, İran’ın Hamas hükümetine nakit 250 milyon dolar daha yardım yapmayı taahhüd ettiğini açıkladı.

Açıklanan resmi rakamlarda, Hamas’ın Filistin hükümetini kurmasından sonra, İran İslam Cumhuriyeti’nden Filistin’e 120 milyon dolar yardım yapılmıştı. Bu son rakamlarla birlikte, İran İslam Cumhuriyeti’nden Filistin İslami hükümetine yapılan parasal yardım miktarı 370 milyon dolara ulaşmış oldu.

Yazının devamını oku »


Filistin’e Yardım Talimatı İmam Hamenei’den

Aralık 12, 2006

İslam inkılabı rehberi İmam Hamenei’nin talimatıyla Filistin İslami hükümetine verilecek 250 milyon doların nerelerde kullanılacağı açıklandı.

Filistin İslami hükümeti başbakanı İsmail Haniye, “tarihi ve çok verimli” olarak tanımladığı İran ziyaretinde, “Filistinlilere verilebilecek bütün sevgiyi bulduk, ziyaret ile hedeflediğimiz her şeye ulaştık” dedi.

Haniye, Filistin’e yapılan İran yardımının İmam Hamenei’nin bizzat talimatıyla gerçekleştiğini de açıkladı.
Yazının devamını oku »